În Moldova a intrat în vigoare noua Lege a tutunului şi articolelor de tutungerie, care interzice publicitatea articolelor de tutungerie în mass-media. De asemenea, legea înăspreşte cerinţele faţă de importatorii şi vânzătorii de ţigări.Noua lege interzice publicitatea directă sau indirectă a articolelor de tutungerie la televiziune, radio, în presa scrisă şi electronică, cinematografe, precum şi pe panouri în oraşe şi alte localităţi.
În scopuri publicitare se permite doar utilizarea imaginii mărcii comerciale şi a logotipului în interiorul clădirii principale, unde îşi are sediul subiectul ceonomic, care produce, importă sau comercializează en gros articole de tutungerie.Totodată, legea prevede că orice publicitate a articolelor de tutungerie trebuie să conţină avertismentul despre dauna fumatului. Legea prevede de asemenea reducerea pe etape a conţinutului de substanţe nocive în fumul ţigărilor, aflate în circuit în Moldova, precum şi interdicţia comercializării ţigărilor, care depăşesc aceste norme.Odată cu implementarea noului document legislaţia naţională a Moldovei corespunde integral Convenţiei Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii privind controlul asupra tutunului.