Banca Comerciala Romana Chisinau (BCR Chisinau) a lansat, luni 8 decembrie a.c. noul logo al bancii, rezultat din imbinarea experientei si renumelui celei mai importante banci romanesti cu prestigiosul brand Erste, cel mai de succes furnizor de servicii financiare din Europa Centrala si de Est.
“Lansarea noului logo va fi o zi memorabila atat pentru banca noastra, dar mai ales pentru clientii nostri. Este inceputul unei noi etape de succes in istoria BCR Chisinau. Schimbarea celui mai important element de identificare al bancii, logo-ul, la aniversarea a 10 ani de la infiintare, are o semnificatie aparte marcand intrarea BCR Chisinau intr-o era a calitatii superioare, pe un nou model de afaceri a carui eficienta este deja verificata la scara regionala”, a declarat Dan Stelian Mocanu, presedintele BCR Chisinau.
Noul logo adopta elemente de indentitate vizuala a Grupului mama, respectiv grafica si culorile brand-ului Erste, atestand astfel integrarea in universul Erste, o familie financiara europeana de succes care furnizeaza partenerilor produse si servicii bancare de cea mai inalta calitate.
O importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului S rosu la acronimul BCR. Litera S rosie este un simbol traditional al bancilor de economii si al Erste Bank, precum si un element comun al tuturor subsidiarelor Grupului Erste. Punctul rosu de deasupra “S”-ului este un simbol pentru economisire si reprezinta o moneda intrand intr-o cutie de economii.
“Aceasta schimbare vizuala va fi insotita de una mult mai profunda, care va viza toate aspectele activitaii noastre, astfel incat in cel mai scurt timp in BCR Chisinau sa regasim toate calitatile si avantajele competitive dobandite de Grupul BCR, iar banca noastra sa devina un model de urmat. Astfel, vom remodela structura organizationala, vom îmbunatati sistemul informatic si modelele operationale, vom reamenaja sediile noastre si vom dezvolta oferta de produse si servicii. Pe scurt, vom lansa un Program de dezvoltare, in implementarea caruia ne vom baza pe sprijinul consultantilor din cadrul BCR”, a adaugat Dan Stelian Mocanu, presedintele BCR Chisinau.
Lansarea noului logo al BCR Chisinau nu inseamna stergerea istoriei bancii, a traditiei bogate pe care o are, a rezonantei si notorietatii numelui, care este usor de reperat si identificat.
“Urmeaza asadar o perioada de provocari deosebite pentru noi, la finalul careia vom fi insa mult mai puternici si mai respectati pe piata bancara din Republica Moldova”, a precizat Dan Stelian Mocanu, presedintele BCR Chisinau.
BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 17,5 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 627 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 52 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 23 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS – peste 1.600 de bancomate si peste 14.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte, precum si in asigurari.
Erste Bank este, cu cei peste 54.000 de angajati, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare din Europa Centrală, avand peste 16 milioane de clienti in aproape 3.000 de unitati situate in 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La data de 30 septembrie 2008, totalul activelor era de 209,4 miliarde de euro, profitul net de 1.463,0 milioane de euro, iar rentabilitatea capitalului angajat de 21,7%.
Trimite e-mail | Printeaza
Economie
09.12.2008BCR Chisinau – mai puternica, mai buna
Comentarii (0)