Camera de Comerţ Americană din Moldova (AmCham Moldova) a lansat o campanie socială pentru sprijinirea victimelor inundaţiilor, care continuă să afecteze Moldova. Campania se va desfăşura în două etape. În cadrul primei faze, membrii AmCham sunt încurajaţi să doneze bunuri pentru distribuire imediată, cum ar fi produse alimentare, articole de igienă personală, haine şi obiecte de uz casnic. Printre companiile care s-au alăturat deja acestei iniţiative sunt Mary Kay, Moldcell, PriceWaterHouseCoopers, RED Union Fenosa, Sun Communications şi biroul de avocaţi Turcan & Turcan.
Cea de-a doua etapă a campaniei prevede colectarea de fonduri pentru asistenţa sinistraţilor, unde companiile membre sunt invitate să doneze bani.
"Suntem conştienţi de efectele recentelor inundaţii din Moldova şi de necesitatea de a oferi asistenţă pentru sinistraţii din zonele afectate. O mulţime de familii şi-au pierdut casele şi acum duc lipsă de lucrurile cele mai necesare pentru viaţă, aşa cum ar fi produse alimentare, haine şi pături. Chiar şi săpunul şi pasta de dinţi sunt insuficiente. În acest context, facem un apel către spiritul de solidaritate al membrilor noştri, invitându-i să-şi unească eforturile într-un scop comun. Orice contribuţie este importantă în acest moment. Sperăm că prin această iniţiativă vom putea ajuta cât mai multe familii, pentru a-şi reîncepe viaţa lor normală", a spus John Maxemchuk, Preşedintele AmCham Moldova.
AmCham Moldova face un apel către întreaga comunitatea de afaceri din Moldova de a-;i aduna eforturile în comun pentru a sprijini pe cei aflaţi în dificultate. Oricine doreşte să se alăture iniţiativei de colectare de fonduri a AmCham Moldova de a asista victimele inundaţiilor este binevenită.
AmCham în Moldova este o asociaţie nonguvernamentală, non-profit a businessului privat din Moldova. Făcând parte din cele circa 112 Camere de Comerţ Americane din întreaga lume, misiunea AmCham este de a promova comerţul şi investiţiile americane în Moldova, de a colabora cu Guvernul R. Moldova şi liderii businessului, întru dezvoltarea unui climat de afaceri mai favorabil în Moldova pentru comerţul şi investiţiile străine.
Astăzi, AmCham numără circa 65 membri, reprezentând un spectru divers al liderilor de afaceri din Moldova, de la cei mai mari investitori străini, pînă la companii private mici.