Comisia Electorală Centrală vine cu o abordare integrată nouă şi modernă în informarea cetăţenilor în preajma alegerilor parlamentare anticipate din 28 noiembrie 2010. De asemenea, CEC în premieră utilizează reţelele sociale (Facebook, Twitter, YouTube) şi lansează un concurs pe Internet adresat tinerilor şi persoanelor care se află în străinătate (http://www.lume.md/).
Avînd în vedere posibila oboseală electorală a oamenilor din Moldova, CEC a ales să apeleze la sentimente patriotice şi la responsabilitate civică.
Campania „Lume" se bazează pe puterea cîntecului popular „Lume, lume" de a uni oamenii de diferite vîrste, cultură şi statut social indiferent de locul aflării lor. În acest context, sloganul campaniei este „Votează, lume!".
Aceasta de asemenea include producţie tradiţională: video şi audio, materiale printate (leaflet-uri, calendare, panouri stradale, light box-uri, street-linere, ecrane plasma, bannere Internet). Toate materialele vor fi difuzate/plasate pe întreg teritoriul ţării.
Campania este finanţată de Comisia Electorală Centrală, proiectul PNUD/UE „Suport electoral pentru Moldova", Consiliul Europei, IFES şi OIM.