Ediţia jubiliară, a X-a, a expoziţiei naţionale multiramurale „Fabricat în Moldova", organizată de Camera de Comerţ şi Industrie, sub patronajul Guvernului, se va desfăşura în perioada 1-5 februarie 2011, la CIE Moldexpo, şi va reunit peste 300 de participanţi din diferite regiuni ale ţării şi din majoritatea ramurilor economiei naţionale, a anunţat Marina Petrov, şefa Direcţiei Expoziţii şi Târguri a CCI.
La cea mai importantă expoziţie a anului, cele peste 300 de întreprinderi ce activează în sectoarele: agroalimentar, vinicol, textile, industria mobilei, servicii bancare, telecomunicaţii, învăţământ, cercetare ştiinţifică, meşteri populari etc, îşi vor expune mărfurile pe o suprafaţă de peste 2400 metri pătraţi.
Cu standuri colective, la „Fabricat în Moldova 2011" vor lua parte întreprinzători din raioanele: Anenii Noi, Cahul, Călăraşi, Cimişlia, Dubăsari, Edineţ, Hânceşti, Ialoveni, Leova, Nisporeni, Ocniţa, Râşcani, Sângerei, Străşeni, Ştefan Vodă, precum şi din UTA Găgăuzia.
Potrivit CCI, la standurile camerelor de comerţ şi industrie din Belarus, România, Ucraina şi statele membre ale Acordul Central European de Comerţ Liber (CEFTA) vor fi prezentate materiale informaţionale ale agenţilor economici din aceste ţări, interesaţi să iniţieze parteneriate de afaceri cu întreprinderi din Moldova. Expoziţia va mai fi vizitată de oaspeţi din Bulgaria, Cehia, Germania.
Programul de afaceri al ediţiei jubiliare a expoziţiei naţionale „Fabricat în Moldova" prevede desfăşurarea a 10 seminare şi 6 mese rotunde, în cadrul cărora vor fi abordate subiecte actuale, printre care menţionăm: exportul de mărfuri, asigurările sociale, subvenţiile şi asigurările în agricultură, agricultura ecologică, politica fiscală şi vamală, standardele în reglementările tehnice etc. De asemenea, nu vor lipsi tradiţionalele degustaţii, prezentări de produse şi companii, Târgul locurilor de muncă.
Expoziţia „Fabricat în Moldova" este organizată de Camera de Comerţ şi Industrie a Moldovei, sub patronajul Guvernului, cu scopul de a susţine întreprinzătorii autohtoni, a promova produsele şi serviciile fabricate în ţara noastră, a stimula producerea mărfurilor calitative şi competitive, a le oferi consumatorilor şi comercianţilor posibilitatea de a se familiariza cu produsele şi serviciile de piaţa noastră.