Regia Transport Electric Chişinău a lansat o linie telefonică, prin intermediul căreia pasagerii care circulă cu toleibuzul pot face reclamaţii privind neregulile atestate în procesul de deservire a călătorilor.
Linia telefonică este (022) 20-42-05 şi funcţionează în regim non-stop. Accesând acest număr de telefon, cetăţenii pot afla informaţii privind circulaţia troleibuzelor – modificări de rute, graficul de circulaţie, probleme apărute în trafic etc. sau pot face reclamaţii privind calitatea serviciului prestat.
În zilele de lucru, între orele 8.00-20.00, cetăţenii vor comunica cu un operator, iar în restul timpului - mesajele vor fi înregistrate pe robotul telefonic. Dacă solicitaţii îşi vor lăsa datele de contact, aceştia vor fi contactaţia în particular.
Trimite e-mail | Printeaza
Diverse
06.11.2012Linie telefonică, pentru reclamaţii la Regia Transport Electric Chişinău
Comentarii (0)