Evenimentul a fost organizat de Centrul de Guvernare Electronică, în colaborare cu Agenția Achiziții Publice. În debutul evenimentului, Stela Mocan, director executiv al Centrului de Guvernare Electronică, a făcut o trecere în revistă a acțiunilor realizate pînă la momentul de față în vederea implementării agendei privind e-transformarea guvernării.
„Scopul nostru e să oferim servicii publice la un ghișeu unic cu aplicarea semnăturii digitale, astfel ca cetățenii să beneficieze de acestea în regim on-line. În perioada următoare, vor fi lansate noi servicii care vor crea condiții optimale pentru accesarea serviciilor publice”, a declarat Stela Mocan.
Ștefan Creangă, Director al Agenției Achiziții Publice, a enumerat cîteva dintre avantajele sistemului informațional automatizat și anume: economisirea timpului necesar pentru inițierea și desfășurarea procedurii de achiziție publică, minimizarea cheltuielilor de drum, micșorarea volumului de hîrtie.
„Anual, pentru realizarea procedurii de achiziție publică, se cheltuiesc aproximativ 35 de mii de foi (mai mult de 7 tone). Astfel, consumul de hîrtie se va reduce cel puțin cu 70%”, a mai specificat Ștefan Creangă.