Trimite e-mail | Printeaza
Economie
27.10.2014

Brandul de țară „Wine of Moldova” cucerește noi piețe de desfacere

Brandul de țară „Wine of Moldova” cucerește noi piețe de desfacere

În ajunul celei mai grandioase expoziții specializate europene, Prowein (Dusseldorf, Germania), care s-a extins și în Asia, iar între 12 și 14 noiembrie 2014 se va desfășura la Shanghai, China, Oficiul Național al Viei și Vinului a organizat mai multe activități în vederea promovarii vinurilor moldovenești.

Astfel, timp de o saptamână, Vinul Moldovei a fost descoperit de către un grup de jurnaliști din China, aflați în Republica Moldova într-un tur de informare. Printre invitați s-au numărat redactori și editori ai publicațiilor „Fine Drink Magazine”, „La Revue du Vin de France”, „Spirit Circulation Magazine” și altele.

În cadrul programului, jurnaliștii chinezi au vizitat 15 obiective vitivinicole din Moldova, au realizat interviuri cu experții în domeniu, au participat la degustări și s-au familiarizat cu tradițiile locale de vinificație, pentru ca la întoarcere în China să popularizeze caracteristicile vinurilor moldovenești prin intermediul publicațiilor pe care le reprezintă. 

În urma acestei campanii de informare, publicul chinez va fi pregătit să aprecieze vinurile celor 20 de producători de vin din Moldova, care vor participa la expoziția Prowine China 2014, la standul comun al ONVV. După lansarea brandului „Wine of Moldova” la Dusseldorf, în martie 2014, urmată de evenimente similare în Polonia, Cehia, SUA și Romania, expoziția de la Shanghai va reprezenta un nou pas în promovarea vinurilor moldovenești pe piețele strategice.

Dumitru Munteanu, directorul Oficiului Național al Viei și Vinului a declarat: „Obiectivul strategic al ONVV este ca brandul Wine of Moldova să fie recunoscut la nivel internațional. China prezintă un potențial imens în calitate de piață de desfacere. Prin turul jurnaliștilor chinezi ne dorim să atragem atenția consumatorilor, dar și a potențialilor parteneri, care vor putea vizita standul Moldovei la expoziția din Shanghai, pentru a cunoaște vinurile noastre.”

Vizita jurnaliștilor a fost organizată de către Oficiul Național al Viei și Vinului, cu susținerea proiectului USAID CEED II, în calitate de partener strategic. Evenimentul este inclus într-un amplu plan de acțiuni cu scopul de a promova vinurile moldovenești peste hotarele țării.

cuvinte-cheie:

Comentarii (0)

 

Sus