Trimite e-mail | Printeaza
Politic
05.07.2019

Directorul General Moldtelecom, Dan Mitriuc şi-a prezentat demisia

Directorul General Moldtelecom, Dan Mitriuc şi-a prezentat demisia

Directorul General al Moldtelecom, Dan Mitriuc, şi-a prezentat demisia din proprie inițiativă.
În perioada în care s-a aflat la conducerea companiei, Moldtelecom a avut cel mai accelerat ritm de creștere pe majoritatea segmentelor, atât față de ceilalți operatori, cât şi față de evoluția pieței de telecomunicații, câștigând aprecierea și încrederea abonaților.

Pe tot parcursul activității sale, strategia de dezvoltare a companiei a fost orientată spre îmbunătățirea experienței abonaților și dezvoltarea în permanență a unor servicii inovative, care să răspundă tuturor necesităților utilizatorilor de tehnologii avansate.

Drept urmare,  Moldtelecom a obţinut o serie de rezultate importante:
Poziționarea ca operator nr. 1 în soluții integrate pe piața locală a telecomunicațiilor;
Menținerii profitabilității și stabilității financiare a companiei prin îmbunătățirea substanțială a coeficienților financiari;
Creșterea continuă a veniturilor din vânzarea serviciilor de telefonie mobilă voce Unite, depășind de 4 ori creșterea pieței;
Creșterea venitului mediu lunar per utilizator la serviciile de telefonie mobilă, fiind unicul operator căruia i-a reușit înregistrarea unui trend ascendent accentuat;
Majorarea ratei de acoperire a populației cu rețele electronice de comunicații mobile 3G – 99,8% compania fiind poziționată ca lider pe acest segment;
Unite a fost desemnat operatorul cu cea mai înaltă calitate voce din țară şi cea mai vastă rețea 3G, de către Systemics PAB, unul dintre liderii internaționali în domeniul studiului calității rețelelor;
Menținerea poziției de lider pe piața segmentului de internet fix atât după numărul de abonați cât și după venituri;
Investirea în schimb de tehnologie de ultima generație și construirea rețelelor performate la nivel național, ceea ce a oferit abonaților acces la internet fix cu viteză sporită de până la 1 Gbps;
Diminuarea cu 15% a numărului deranjamentelor înregistrate la toate serviciile oferite;
Obținerea Certificatului de conformitate a sistemul de management al calității ISO 9001:2015;

Implementarea modulelor manageriale ERP, rescrierea proceselor, ce a  permis creșterea eficienței companiei. Prin urmare, s-a îmbunătățit interacțiunea între subdiviziuni, s-a minimizat timpul de înlăturare a deranjamentelor, a crescut salariul mediu lunar cu 26%, precum şi s-a optimizat numărul de personal cu 23%.

cuvinte-cheie:

Comentarii (0)

 

Sus