Trimite e-mail | Printeaza
Diverse
24.09.2019

Crearea Registrului de stat al unităților administrativ-teritoriale și al adreselor

Crearea Registrului de stat al unităților administrativ-teritoriale și al adreselor

Pentru prima dată în istoria Republicii Moldova a fost creat un sistem unic informațional automatizat, ce reprezintă Registrul de stat al unităților administrativ-teritoriale și al adreselor” (Registrul adreselor).

Registrul adreselor are misiunea de a acumula într-un singur loc, de a administra și de a publica informația despre amplasamentul și denumirile arterelor de circulație din toată țara și adresele corecte absolut ale tuturor bunurilor imobile. Sistemul va deveni singura sursă publică de informații veridice pentru toate adresele înregistrate în Republica Moldova, iar datele sale vor fi utilizate de diverse servicii și instituții de stat.

Noul Registru de adrese este parte a proiectului ”Consolidarea democrației în Moldova prin alegeri incluzive și transparente”, implementat de PNUD Moldova, cu suportul financiar al Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID), Ambasadei Marii Britanii la Chișinău prin intermediul Fondului Buna Guvernare și al Ambasadei Olandei.

În cadrul acestui proiect, a fost elaborat și se prezintă pentru vizionare un spot videografic cu scopul de a informa cetățenii Republicii Moldova despre Registrul de adrese și cum poate fi utilizat de către cetățeni.

cuvinte-cheie:

Comentarii (0)

 

Sus