În vederea asigurării principiului transparenței SA „Moldovagaz” informează consumatorii săi despre faptul că pagina web www.moldovagaz.md conține mai multe rubrici informative care pot fi consultate la necesitate.
Bunăoară rubrica „Consumatori” (https://www.moldovagaz.md/rom/consumatori) conține informație despre tarifele și preturile reglementate la gazele naturale în vigoare (https://www.moldovagaz.md/rom/consumatori/tarifele).
Subrubrica „Factura online” din Rubrica „Consumatori” conține informația despre serviciul gratuit destinat consumatorilor casnici care vine să asigure recepționarea duplicatului facturii de plata pentru gazele naturale în poșta electronica personală, utilizat în cazul în care nu a fost primită factura la adresa poştală și/sau a fost pierdută factura pentru gazele naturale consumate.
SA „Moldovagaz” recomandă consumatorilor casnici care utilizează Internetul să beneficieze de acest serviciu prin abonarea simplă la el. Accesați https://www.moldovagaz.md/rom/consumatori/factura-online și completați formularul (nume și prenume consumator, cont personal, e-mail-ul, nr de telefon mobil și/sau staționar), ulterior apăsând „Trimite”.
Subrubricile „Consumatorii casnici” și „Consumatorii non casnici” conțin cele mai utile informații: de la perfectarea contractului de furnizare gaze naturale, cu descărcarea contractului tip, cererea tip, etc); facturarea, termenele și modalitățile de plată, până la efectul neexecutării obligațiilor contractuale care duc la deconectarea de la rețea și posibilitățile reconectării.
În aceeași rubrică „Consumatori” găsiți serviciul „petiția online”, serviciul „cererea de reconectare”, dar și cele mai des formulate întrebări și răspunsul la ele. În cazul în care consumatorul nu a găsit răspuns la întrebarea sa, poate formula propria întrebare accesând https://www.moldovagaz.md/rom/consumatori/intrebari-frecvente.
Mai mult decât atât, SA „Moldovagaz” solicită respectuos consumatorilor săi care dețin informații despre acte de corupție și/sau abuz de serviciu să apeleze serviciul „Linia fierbinte" la numărul de telefon: (022) 578-170 care funcționează în regim NON-STOP.
Cazurile de consum fraudulos a gazelor naturale sau la constatarea altor acţiuni ilegale în domeniu pot fi comunica la numărul de telefon: (022) 578-180.
A fi informat înseamnă a fi protejat. SA „Moldovagaz” îndeamnă toți consumatorii să se informeze pentru a-și putea valorifica drepturile și obligațiile în calitate de consumator.