Trimite e-mail | Printeaza
Economie
15.04.2020

Consumatorii Premier Energy dispun de posibilitatea de a expedia online datele reale ale consumului de energie electrică

Consumatorii Premier Energy dispun de posibilitatea de a expedia online datele reale ale consumului de energie electrică

În situația de criză creată din cauza pandemiei de COVID19, Î.C.S „Premier Energy” S.R.L. a întreprins toate măsurile și recomandările legale în vederea asigurării securității și sănătății angajaților și clienților săi.

În conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 86/2020 din 24.03.2020 ale Consiliului de Administrație al Agenției Naționale pentru Reglementare în Energetică (ANRE), în perioada stării de urgență furnizorul este obligat să emită consumatorilor săi facturi estimative, în baza consumului mediu din aceeași perioadă a anului trecut.

Totodată, înțelegând importanța consumului de energie electrică și dorind să ofere o facturare cât mai corectă în baza indicațiilor de consum reale ale echipamentului de măsurare al consumatorilor, Î.C.S. „Premier Energy" S.R.L. le oferă această posibilitate pe site-ul său.

Astfel, orice consumator poate comunica de la distanță, online, indicii reali înregistrați de contor prin accesarea site-ului www.premierenergy.md la rubrica „Expedierea indicilor contorului

Datele comunicate de către consumator sunt înregistrate în sistemul de evidență al furnizorului și ulterior procesării, conform procedurii în vigoare, este emisă factura corespunzătoare indicațiilor reale despre consum.

Vă asigurăm că la încetarea situației de urgență compania va relua în mod normal procesul de citire a indicațiilor reale ale echipamentelor de măsurare.

De asemenea, consumatorii pot solicita expedierea copiei facturii prin email, pentru a evita expunerea la factori de contaminare în cazul expedierii facturii pe suport de hârtie. Pentru aceasta este suficient să comunice solicitarea sa, accesând rubrica respectivă pe site-ul furnizorului la rubrica Factura prin email.

Reamintim că pentru achitarea facturilor, fără a se expune contaminării și fără a încălca regimul stării de urgență, clienții noștri dispun de soluții la distanță de achitare online, fie pe site-ul băncii la care se deservesc, fie pe pagina web a furnizorului a rubrica Plăți online. Din cauza restricțiilor actuale de mobilitate, achitarea prin internet este opțiunea cea mai recomandată, sigură și comodă. De asemenea, plățile mai pot fi achitate la bancomatele Victoriabank și terminale, cu respectarea strictă a măsurilor de protecție corespunzătoare.

Reiterăm că obiectivul Î.C.S. „Premier Energy" S.R.L. este asigurarea fiabilă și în siguranță cu energie electrică a tuturor consumatorilor, entităților economice și a instituțiilor din aria sa de activitate, anunță un comunicat al companiei.

cuvinte-cheie:

Comentarii (0)

 

Sus