Primăria municipiului Chișinău informează că în perioada 01 - 26 ianuarie, curent, locuitorii municipiului au raportat 501 de probleme prin intermediul platformei de sesizări EU.CHISINAU.md. Chestiunile adresate de cetățeni în perioada de referință se referă la: evacuare deșeuri, salubrizare curți de blocuri, reabilitarea iluminatului stradal și a obiectivelor de semafor etc.
Astfel, de către serviciile municipale au fost soluționate 75 de probleme, alte 323 sunt în proces de lucru, iar 71 au fost respinse, restul sesizărilor au statut de nou intrate.
Menționăm că, prin intermediul platformei www.eu.chisinau.md, Primăria Chișinău pune la dispoziția locuitorilor capitalei un serviciu electronic rapid și eficient de comunicare cu serviciile municipale, în scopul identificării și soluționării problemelor urgente din oraș.
Totodată, reamintim cetățenilor despre faptul că pentru raportarea unor probleme mai complexe, poate fi sesizată autoritatea publică locală Chișinău prin intermediul poștei electronice: primaria@pmc.md, corespondența oficială a Primăriei municipiului Chișinău, utilizând Platforma doar ca instrument pentru acele probleme care necesită o soluționare și implicare imediată.
De la începutul lansării platformei EU.CHISINAU.md au fost înregistrate 5168 de sesizări, dintre care 3000 au fost examinate și soluționate de către instituțiile municipale.
Trimite e-mail | Printeaza
Diverse
26.01.2021Soluționarea problemelor urgente sesizate de cetățeni, prin intermediul platformei EU.CHISINAU.MD
Comentarii (0)